سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابهر شهر خانه های سفید

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دادنامه

به نام خدای یکتا و عدالتخواه

جناب آقای بان کی مون

دبیر کل محترم سازمان ملل متحد

با احترام، در پی تولید و انتشار فیلم موهن و ضد اسلامی که در آن پیامبر بزرگوار اسلام با استفاده غلط از ابزارآزادی بیان و تنها با هدف گسترش تنفر فرهنگی و توهین به مقدسات امت عالیه اسلام مورد بی احترامی قرار گرفته است بر خود واجب دانستیم که ضمن تهیه این بیانیه از آن مقام محترم دعوت نمائیم با تمامی آزاد اندیشان جهان همراه گردیده و این اقدام ضد بشری را محکوم فرمائید .

در خصوص آزادی بیان لازم به ذکر است که اگر آزادی برای احترام به حقوق آدمیان است و اگر آزادی برای این است که درخت صلح، ثبات و آرامش تنومند گردد و استعدادها شکوفا شود، باید گفت آزادی در توهین به ادیان، نتیجه معکوس خواهد داشت و به جای درخت پربار صلح و آرامش، موجب عداوت و بارور شدن اختلاف خواهد گشت؛ لذا هیچ توجیهی برای آزادی در توهین به مقدسات ادیان وجود ندارد.

آزادی روشی است برای زندگی بهتر با حفظ حقوق متقابل و زندگی مسالمت آمیز و تعالی ادیان. آزادی ای که مقدسات مذاهب را نشانه رود و آدمیان را به جان هم بیاندازد باید نام دیگری بر آن گذاشت... این چیزی نیست جز این که میلیون ها پیروان ادیان را در برابر هم قرار دهد.

توهین به پیامبر بزرگ اسلام از طریق ساخت یک فیلم، دراین روزگار، بی شک توطئه ای بیش نیست و این توطئه شوم و تفرقه انگیز، با دست آویز قرار دادن آزادی بیان، به دست بعضی صهیونیستهای افراطی صورت گرفته است.

هدف از ساختن چنین فیلمی، آن گونه که از قرائن پیداست، ایجاد اختلاف بیشتر میان ادیان، به ویژه میان اسلام و مسیحیت و ازسویی شعله ور ساختن آتش جنگ در خاورمیانه است.

ای کاش در قوانین آمریکا و سایر ممالک غربی، آزادی قلم، بیان و هنر تا آنجا پیش نمیرفت که به مقدسات ادیان توهین شود و قلب میلیونها انسان را آزرده سازد و احیانا جان انسانها را بگیرد.

لذا ما امضا کنندگان این بیانیه ضمن محکومیت شدید اقدام موهن فیلم ساز آمریکائی در توهین به ساحت مقدس رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم)، اقدامات عملی و فوری از سوی مراجع بین المللی و خصوصاً آن سازمان محترم بین المللی را در برخورد با عاملان این اقدامات وقیحانه و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از تکرار این وقایع اسف بار خواستاریم.

 

سایت اصلی